مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

دانلود فایل مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

 

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

 

عنوان فایل : مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

دسته بندی : مدیریت

 

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

ویزگی های این مقاله بیس :
موضوع مقاله در ارتباط با مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی است
— نوع مقاله : isi
— زبان مقاله : انگلیسی
— پرسشنامه : دارد
— مدل مفهومی : دارد
— رفرنس : دارد
— متغییر : دارد
— درجه کیفیت مقاله بیس : خیلی عالی
— فرمت فایل : pdf
— تعداد صفحات مقاله : 14
— سال انتشار مقاله : 2019
— منبع: ELSEVIER

 

کد فایل : 728530

جهت دانلود مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی کلیک کنید

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی

 

مشخصات مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه مکانیسم های عشق به برند و فناوری اطلاعات در محیط های خرده فروشی مجازی  با کد فایل 728530  در دسته بندی مدیریت  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .