مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

دانلود فایل مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

 

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

 

عنوان فایل : مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

دسته بندی : مدیریت

 

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

ویزگی های این مقاله بیس :
موضوع مقاله در ارتباط با تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت است
— نوع مقاله : isi
— زبان مقاله : انگلیسی
— پرسشنامه : دارد
— مدل مفهومی : دارد
— رفرنس : دارد
— متغییر : دارد
— درجه کیفیت مقاله بیس : خیلی عالی
— فرمت فایل : pdf
— تعداد صفحات مقاله : 15
— سال انتشار مقاله : 2018
— منبع: ELSEVIER

 

کد فایل : 728524

جهت دانلود مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت کلیک کنید

مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت

 

مشخصات مقاله بیس رشته مدیریت بازرگانی در زمینه تاثیر امضاع و نگرش به برند در عملکرد شرکت  با کد فایل 728524  در دسته بندی مدیریت  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .